WIADOMOŚCI

Bottas wygrał sprint kwalifikacyjny na Monzy
Bottas wygrał sprint kwalifikacyjny na Monzy
W drugim sprincie kwalifikacyjnym w tym sezonie zwycięstwo odniósł Valtteri Bottas, który także podczas wczorajszej tradycyjnej czasówki zajął 1. miejsce. Dużo gorzej spisał się drugi kierowca Mercedesa, Lewis Hamilton, który fatalnie wystartował i nie zdołał tego później naprawić, przez co dojechał do mety dopiero na 5. miejscu. Na błędzie Brytyjczyka skorzystał drugi Max Verstappen oraz Daniel Ricciardo, który uzupełnił podium.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg

Sto kilometrów na legendarnej Monzy odpowiada 18 pełnym okrążeniom nitki. Po raz kolejny jedynym strategicznym zagadnieniem był dobór mieszanki na cały dystans. Dziś spośród pierwszej dziesiątki wyróżnili się tylko kierowcy McLarena, którzy w przeciwieństwie do reszty czołowego grona wybrali miękkie, a nie pośrednie opony.

Początek sprintu przyniósł ogromne zamieszanie. Lewis Hamilton, który zaczynał z drugiego pola, fatalnie wystartował i dał się minąć czterem rywalom. Po wyjściu z pierwszej szykany przed oczyma Brytyjczyka z toru wypadł Pierre Gasly, który chwilę wcześniej uszkodził przednie skrzydło po kontakcie z Danielem Ricciardo.

Aby usunąć z toru rozbity samochód Francuza, sędziowie zadysponowali samochód bezpieczeństwa. Niestety, nie było to jedyne zdarzenie na pierwszych metrach, ponieważ równie wiele działo się na tyle stawki, gdzie bój toczyli Yuki Tsunoda i Robert Kubica. Japończyk zahaczył tył maszyny prowadzonej przez Polaka, przez co ta obróciła się i na moment utknęła w żwirze. Reprezentant AlphaTauri nazwał tymczasowego zastępcę Kimiego Raikkonena "idiotą", po czym zjechał do alei serwisowej, żeby wymienić przednie skrzydło.

Po restarcie na przodzie utrzymał się status quo: prowadził Bottas, a tuż za nim mknął kolejno Verstappen, Ricciardo, Norris, Hamilton oraz duet Ferrari. Kolejne okrążenia nie przynosiły spektakularnych manewrów wyprzedzania, gdyż na długiej prostej startowej utworzył się pociąg bolidów jadących z otwartym DRSem.

W środkowej fazie sprintu uwaga skupiała się na wydarzeniach przy granicy pierwszej dziesiątki, gdzie Sergio Perez pojedynkował się z Lance'em Strollem. Meksykanin po kilku perturbacjach ostatecznie minął Kanadyjczyka i wrócił na swoją pierwotną, dziewiątą pozycję.

W końcówce cokolwiek sennego sprintu uwaga kibiców znów przeniosła się na czoło stawki, ponieważ zajmujący 5. lokatę Hamilton zaczął doganiać Norrisa, któremu zaczęły kończyć się miękkie opony. Siedmiokrotny mistrz świata zaprzestał jednak tylko na postraszeniu swojego rodaka, i mimo zmniejszenia swojej straty poniżej sekundy, nie zdążył wykonać skutecznego manewru.

Koniec końców po restarcie kolejność w ogóle się nie zmieniła. Valtteri Bottas spokojnie dowiózł zwycięstwo... zwycięstwo, które nie ma jednakże większego znaczenia w kontekście jutrzejszego Grand Prix, ponieważ Fin i tak zostanie przesunięty na koniec stawki za wymianę jednostki napędowej.

Max Verstappen stracił do kierowcy Mercedesa 2 sekundy i w żadnym momencie sprintu nie stanowił dla niego realnego zagrożenia, co nie zmienia faktu, że to Holender zacznie jutrzejsze zmagania z pierwszego pola.

Symboliczny punkcik za trzecie miejsce padł łupem Daniela Ricciardo, który wczoraj był 5.

Robert Kubica po incydencie z Tsunodą zdobył się tylko na wyprzedzenia Micka Schumachera z Haasa i przekroczył metę na 18. miejscu.

Galeria

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

70 KOMENTARZY
avatar
Antyhamilton

11.09.2021 17:16

0

Usunięty


avatar
devious

11.09.2021 17:16

0

"W drugim sprincie kwalifikacyjnym w tym sezonie zwycięstwo odniósł Valtteri Bottas, który podczas wczorajszej tradycyjnej czasówki wywalczył pole position. " Verstappen wywalczył Pole Position. Pole Position - to piewsze pole startowe do głównego wyścigu. Bottas wygrał kwalifikacje i sprint, ale nie wywalczył Pole Position. Ręce opadają na poziom wiedzy nawet autorów artykułów tutaj...


avatar
Mayhem

11.09.2021 17:17

0

Super sprint, taki do poduszki... Może wymiana silnika u Hamiltona i start razem z Bottasem ? Myślę, że to może być rozsądna decyzja, i tak ciężko będzie mu jutro wygrać. Btw, Tsunoda to jest jednak ciężki przypadek, niczego się nie uczy, ani na torze, ani w komunikatach.


avatar
hubertusss

11.09.2021 17:17

0

Hamilton się nie popisał startem. Ciekawe czy nie będą chcieli wymienić mu silnika. Korzystając z tej okazji. Bo na wyprzedzenie Maxa oddzielony dwoma McL raczej nie ma szans. McL jechały dość dobrym tempem. W zasadzie szansa na ich wyprzedzenie to podcięcie w boksach jedynie/


avatar
Ziel5950

11.09.2021 17:18

0

@ tak to jest jak wyścig nie nazywa się wyścig a kwalifikacje nie nazywają się kwalifikacje


avatar
Majk-123

11.09.2021 17:18

0

Hhahahah jak Hamilton zepsuł. Miód. Ach ten Tsunoda. Szczur jak hubertusss.


avatar
hubertusss

11.09.2021 17:20

0

@6 i znowu ty frustracie? Wyzywaj sobie wyzywaj. Może ci ulży i dasz upust swej frustracji.


avatar
ryan27

11.09.2021 17:20

0

Kolejne flaki z olejem. Nuda jak nie wiem co. Szczerze to dużo ciekawsza jest f1 jako esport, cały czas się coś dzieje a tutaj większość wyścigów to procesja.


avatar
XandrasPL

11.09.2021 17:21

0

Brawo redbull. Więcej gimnazjalistów do bolidów wsadzacie. Jpr.


avatar
Del_Piero

11.09.2021 17:21

0

Hamilton miał wszystkie karty w ręku i zawalił to koncertowo. Jak nie wyprzedzi RIC i NOR na starcie to Max ma spacerek. Sprinty to porażka. Mówiłem to po Silverstone, mówię to teraz. To nie działa. Nie ma sensu dalej tego ciągnąć.


avatar
Davien 78

11.09.2021 17:21

0

Hamilton tym roku nie zasługuje na tytuł mistrzowski. Wczoraj skompromitował się w kwalifikacjach gdzie holowany przegrał z Bot. Dziś kompromitacja nr 2 tracąc 3 pozycje na starcie. Co więcej w tym roku na 12 rozegranych wyścigów ani razu nie wygrał z Ver startu. Czas już odejść z tego sportu.


avatar
Aeromis

11.09.2021 17:21

0

@3. Mayhem @4. hubertusss Wymiana silnika na tym torze i spadek na koniec stawki to większy cios punktowy, bo tu się źle wyprzedza. Nie ma mowy aby do tego doszło. Teraz gdy znamy wyniki wyścigu kwalifikacyjnego śmiało można wydedukować, że Mercedes bardzo żałuje, że postanowił wymienić silnik Bottassowi.


avatar
tysu

11.09.2021 17:21

0

Robert ładna akcja do czwartego zakrętu, trzy pozycje zyskane, ale jednak Tsunoda wyjaśnił sytuację. Szkoda, bo w treningu widać tempo wyścigowe było, a tutaj problemy od startu, żwir i na koniec wyścigu jakiś problem z autem chyba.


avatar
Majk-123

11.09.2021 17:22

0

Usunięty


avatar
Aeromis

11.09.2021 17:22

0

@11. Davien 78 Stracił cztery pozycje, tyle że Gasly odpał.


avatar
Mayhem

11.09.2021 17:23

0

@12 Słabo wyprzedza ? A gdzie niby lepiej wymienić ? W Rosji ? To jest najlepsza okazja, a oprócz Red Bulla i McLarenów resztę bez problemu się wyprzedzi.


avatar
hubos21

11.09.2021 17:24

0

Wychodzi na to, że te tempo wyścigowe Mercedesa nie jest dużo lpesze VER za BOT jechał praktycznie cały czas ok 2s. Za to McLareny na miękkich cały czas powoli traciły i niestety przykład HAM pokazuje, że wcale się tutaj łatwo nie wyprzedza tyle, że jutro jak pojadą na takich samych oponach to już może być inaczej. Mamy na jutro trochę nie wiadomych.


avatar
hubertusss

11.09.2021 17:24

0

@14 daj spokój frustracie. Teraz będziesz rozpamiętywał jakieś bzdety, gdzie nie miałeś racji i wymyślałeś jakieś głupoty. Już ci pisałem napisz list do Mercedesa zamiast tu swe żale wylewać. Nie kompromituj się nie roztrząsaj tego już bo tylko ubaw mam z takiego frustrata jak ty co jakieś dyrdymały rozpamiętuje z przed tygodnia.


avatar
Cadanowa

11.09.2021 17:24

0

To jest Monza tor prędkości, nuda nie idzie wyprzedzać na najszybszym torze. Bottas w końcu pojechał znakomicie, wystartował jak z katapulty. Hamilton zaspał


avatar
BlahFFF

11.09.2021 17:25

0

@17. hubos21 jechal takim tempem bo wiedzial, ze nie ma po co ryzykowac czy zylowac bolidu skoro i tak dojezdzajac drugi, wystartuje jutro jako pierwszy.


avatar
hubertusss

11.09.2021 17:26

0

@12 niby masz racje. Ale popatrz na to tak. Hamilton startując z końca z nowym silnikiem śmiało ma szansę dojechać do 5 czy 6 pozycji. Natomiast szanse wyprzedzenia McL są dość niepewne. Czyli na wymianie silnika mógł by stracić powiedzmy 5 punktów. Jeśli zdecydują się na wymianę gdzieś gdzie Ham będzie miał PP. To wtedy odrobić stratę do PP będzie dużo trudniej.


avatar
zbych74

11.09.2021 17:31

0

Fajnie jak Mclaren przed Mercedesem czyli przed Lewisem,nie jestem antyfanel Hamiltona kibicuje McLarenowi od 1998 roku fajnie że wracają na konkretny tor:)


avatar
Aeromis

11.09.2021 17:31

0

@16. Mayhem Słabo, po parabolice czy jak ona tam teraz się nazywa nie idzie wyjść mocno, bo się w niej za dużo traci przez brak docisku jadąc za kimś. Sam widziałeś, że pomimo długiej prostej i DRS Lewis guzik mógł zrobić, nawet nie podszczypał Norrisa, który jechał tempem jakoś o 1 sekundę na okrążenie wolniej od Bottasa. Na pozostałych miejscach też niezbyt wiele zmian, Perez ledwo zrobił Strolla, na Giovinazziego zabrakło mu czasu, pomimo 18 okrążeń. Na Monzie można sporo zyskać przy szczęśliwej strategii, ale to wcale nie jest dobry tor do wyprzedzania.


avatar
sismondi

11.09.2021 17:33

0

Jeżeli Lewis się nie zbierze do kupy to MAX może sobie jeździć na luzie i będzie mistrzu .......


avatar
Aeromis

11.09.2021 17:34

0

@21. hubertusss Pewnie nasza różnica zdań wynika z tego, że raczej wątpię w tę 6 pozycję po starcie z tylu, a jak najbardziej łyknięcie McLarenów przy pełnym wyścigu i różnych oponach uważam za niemal oczywiste.


avatar
Majk-123

11.09.2021 17:37

0

18. hubertusss Nie mam racji, bo głupek tak mówi? xD Jakoś inni tego nie potwierdzili. Ciekawe co byś powiedział jakby wtedy był SC, a oni wymienili by wcześniej opony na miękkie. NIE MIELI NIC DO STRACENIA. ROZUMIESZ? Wiesz co to logika? W czym nie mam racji? Trzepiesz gorzkie żale, zaczepiasz ludzi, a potem masz płacz jak jest vice wersa. Te twoje beczenie, żałosne. Może ciebie to czegoś nauczy bałwanie. Nie obchodzi mnie twoja zabawa. Twoje leki i twoja dyskoteka w pustej główce. Będę pisał do ciebie, nie do Mercedesa.


avatar
hubertusss

11.09.2021 17:38

0

Kto ci potwierdził? W Mercedesie? Daj spokój. A mi potwierdził Hamilton, że więcej się nie dało zrobić i co? Więc daj sobie spokój z jakimiś dyrdymałami.


avatar
Cube83

11.09.2021 17:40

0

Kolejny błąd Hamiltona w tym sezonie. Nie wiem czy nie lepiej dla Mercedesa byłoby zostawić Bottasa na PP bo może to spokojnie wygrać i ewentualnie pomóc Hamiltonowi jak by się przebił na P3. Wygrana Bottasa to także kilka pkt mniej zdobytych przy zwycięstwie Verstappena. Dywagacje czysto teoretycznie, wyścig pokaże prawdziwe tempo, jednak patrząc na próby wyprzedzania NOR przez HAM pokazały, że może nie być tak łatwo przebijać się przez stawkę.


avatar
hubertusss

11.09.2021 17:40

0

@26 kto ja zaczepiam? Chyba na głowę upadłeś. To ty zaczepiasz i wyzywasz. @6. To ty jesteś frustratem i nie potrafisz pogodzić się z tymże się przed tygodniem ośmieszyłeś i teraz szukasz okazji to wylania z siebie tych żali. Za miesiąc też będziesz do mnie o tym pisał frustracie?


avatar
Raptor202

11.09.2021 17:43

0

Czy można już mówić, że Hamilton w tym roku jest gorszym kierowcą od Verstappena? Czy jeszcze poczekać?


avatar
hubertusss

11.09.2021 17:50

0

Jeszcze poczekaj heheh.


avatar
Majk-123

11.09.2021 17:51

0

29. hubertusss Ty zacząłeś pyskować, prostaku. Dobrze pamiętam. Oprócz gadania w kółko ,,ośmieszyłeś się'', ,,ośmieszyłeś się'' nic w tym kierunku się nie zmieni. Jesteś za głupi, by zrozumieć co to znaczy ,,ryzyko zerowe'' i możliwość ,,próby dodatniej''. Nie wiem, gdzie się rodzą takie cymbały jak ty. Hamilton gadał zupełnie coś odwrotnego o strategii, ale upozorowana podnieta nie daje ci możliwości normalnego myślenia.


avatar
niuniek24w

11.09.2021 17:51

0

W tym sezonie karty już są rozdane.


avatar
Majk-123

11.09.2021 17:52

0

30. Raptor202 Verstappen jest lepszy.


avatar
hubertusss

11.09.2021 17:53

0

@32 czy mod by mógł zrobić porządek z tym wulgarnym trolem? Sam zaczepia w @6 wpisie a potem ma jeszcze pretensje. Naprawdę nie chce zniżać się tu do jego wulgarnego poziomu i mu odpowiadać.


avatar
Hawaii

11.09.2021 17:58

0

Ham popełnił błąd? "Jak dobrego doszlo? Nie wiem....." :)


avatar
Kii

11.09.2021 18:05

0

Jeden błąd Hamiltona i już wszyscy go skreślają i rzucają na pożarcie. Wyścig jest jutro i wszystko się może zdarzyć. Poza tym znając Lewisa to taki głupi błąd doda mu skrzydeł i znowu zacznie jeździć jak w transie i deklasować wszystkich dookoła wraz z Ver który też popełnia błędy i dużo sytuacji zmarnował na solidne punkty w tym sezonie a wszyscy wiemy ze niewykorzystane sytuacje lubią się mścić :). Swoją drogą ten sprint to jednak totalna lipa, ciekawe czy tylko na tym torze i silverstone czy na wszystkich innych również, moim zdaniem powinni zostać przy klasycznym systemie.


avatar
Aeromis

11.09.2021 18:08

0

@37. Kii Nie ma co przeinaczać sprawy. To kolejny błąd Hamiltona na starcie i tak od lat. Nie że jest jak kiedyś Webber (tamten to potrafił zawalać starty seryjnie), ale Lewis to najgorzej startujący mistrz świata F1.


avatar
Kii

11.09.2021 18:13

0

@38. Tutaj się nie zgodzę, Lewis wiele razy przez ostatnie sezony startował z PP i mało kiedy ktoś odpierał mu leadera na starcie. Wiadomo, najlepszy też nie jest. Dzisiaj to udowodnił ale to nie znaczy, że można go skreślać w walce o tytuł. Jeszcze dużo wyścigów i ham się może odpalić. Poprzednie sezony to pokazywały, że im dalej w las tym trudniej, udowodnił to Rosberg.


avatar
belzebub

11.09.2021 18:13

0

Hamilton popełnił błąd, co rzadko mu się zdarza w porównaniu do Bottasa. Dziwne tylko, że mając lepszy bolid nie był w stanie poradzić z Mclarenami. Jutro Verstappen będzie miał lepiej, ale Hamilton myślę że na dystansie całego wyścigu może lepiej pojechać, tempo jest a jeśli zagra strategia ma szansę powalczyć z Verstappenem. RBR jest mocny, ale na tym torze Mercedes ma niewielką przewagę.


avatar
hubertusss

11.09.2021 18:14

0

@37 Max w tym sezonie dużo istotnych punktów stracił nie przez własne błędy a przez błędy innych lub czynniki zewnętrzne takie jak pęknięcie opony. Dodaj te trzy wyścigi nawet licząc dla niego 2 miejsce to ile punktów by to dawało przewagi nad Hamiltonem.


avatar
hubertusss

11.09.2021 18:15

0

@ 40 widać w tempie wyścigowym Mercedes już nie jest tak bardzo lepszy. Nawet od McL. Gdyby Ham miął czysty tor z pewnością pojechał by szybciej. Ale na wyprzedzanie już tej różnicy szybkości nie ma.


avatar
Aeromis

11.09.2021 18:25

0

@39. Kii Ale to tylko Ty uważasz, że wszyscy go skreślają przez jeden błąd. Ja wypomniałem, że to nie jest jeden błąd, a najsłabsza strona Hamiltona znana od lat.


avatar
Majk-123

11.09.2021 18:30

0

35. hubertusss Żałosna próba. To tobie popaliło styki i wcześniej rzucałeś się na mnie bez powodu jak reksio na szynke, więc nie rób z siebie teraz poszkodowanego.


avatar
hubertusss

11.09.2021 18:35

0

Tak tak żal się dalej. Napisałem ci, że nie miałeś racji. Kulturalnie. A ty nie mogąc się z tym pogodzić żalisz się do dziś. Czyli już tydzień to wywlekasz. Nie uważasz, że się kompromitujesz? To już nikogo tu nie obchodzi. Te twoje żale.


avatar
Majk-123

11.09.2021 18:40

0

Max miał tylko sekundę przewagi nad Hamiltonem w ostatnim wyścigu na 58 okrążeniu (to był najlepszy moment dla Lewisa w tym wyścigu), gdyby Brytyjczyk zjechał po świeże supermiękkie opony, to Holender by nie mógłby tego zrobić, bo by stracił prowadzenie. Kłamałeś, że Max by też zjechał. Hamilton mógł próbować, bo Max był na twardych zużytych i różnica w tempie była by ogromna. Najlepszym wyjaśnieniem jest to, że Hamilton NIC BY NA TYM NIE STRACIŁ, bo Gasly był 1 kółko z tyłu i taki manewr NIE MÓGŁ MU ZROBIĆ KRZYWDY, BO NIE STRACIŁBY POZYCJI.


avatar
hubertusss

11.09.2021 18:42

0

@46 zlituj się już i nie żal się nad sobą. To nikogo nie obchodzi. Pisałem ci, napisz list do Mercedesa. Ich też nie obchodzi ale może się pośmieją.


avatar
Skoczek130

11.09.2021 18:43

0

W 2016 roku Hamilton też utknął za innymi zawodnikami po słabym starcie. McLaren również posiada silnik Mercedesa i najwidoczniej mają ustawiony bolid na długie proste. Jeżeli tylko Max dobrze wystartuje i odjedzie na pierwszym okrążeniu na ponad sekundę, natomiast Lewy utknie za Lando i Danielem, jest szansa dla Holendra na zyskanie przewagi "na terenie wroga". Valtteri potwierdził, że Merc ma bardzo dobre tempo, tylko muszą posiadać czystą przestrzeń. Nawet w czasach, kiedy Merc nie miał rywali (lata 2014-2016), jak utknęli za kimś, to "brudne powietrze" wyraźnie ich spowalniało.


avatar
hubertusss

11.09.2021 18:43

0

@46 po przeczytaniu pierwszej linijki nawet nie czytałem do końca. To już nikogo nie obchodzi. Nie masz racji i tyle.


avatar
Majk-123

11.09.2021 18:45

0

47. hubertusss Użalam się nad tobą, nie sobą. Po co mam pisać list? Postawiłem 6 tys. zł na MŚ Versttapena. Zależy mi, by wygrał Holender, ale to nie znaczy, że nie potrafie myśleć logicznie, bo nie jestem fanatykiem Verstappena, tak jak ty.


avatar
Majk-123

11.09.2021 18:48

0

49. hubertusss To może rzeczywiście zapisz się do psychiatry? Na mnie możesz się obrażać, ok i możesz się nam tutaj rozpłakać, ale co złego ci zrobiły fakty?


avatar
Davien 78

11.09.2021 19:05

0

@30 Chyba tak. W tym sporcie powyżej 35 lat już nie ma co robić. Świadczą o ty przykłady Schumahera, Raikonena czy nawet Alonso który tyczy wyrównane pojedynki z średniakiem Oconem, a który toczył z kolei wyrównene pojedynki z Perezem, a gdzie Perez jest to widać w tym roku. Nie pamiętam sezonu aby Ham tak słabo startował. Nie wiem spala się psychicznie czy refleks już nie ten. W końcu ma 37 lat. Trzeba wiedzieć kiedy zejść ze sceny. W tym roku tytułu już nie zdobędzie. Nie ma co liczyć na awarie silnika Hondy. Stratedzy RB też lepsi, mechanicy szybsi i kierowca też wydaje się szybszy.


avatar
XandrasPL

11.09.2021 19:22

0

@52 2016


avatar
hubertusss

11.09.2021 19:26

0

@51 na razie jedynym co plącze tutaj to jesteś ty. Rozwlekasz jakieś sytuacje z przed tygodnia gdzie nie miałeś racji i co dzisiaj już mało kogo obchodzi.


avatar
iceneon

11.09.2021 19:44

0

@Davien 78 @hubertusss dajcie już spokój, albo umówcie się gdzieś i bijcie na gołe klaty, a nie śmietnik tu robicie.


avatar
Majk-123

11.09.2021 20:27

0

54. hubertusss Powtarzasz się. Bijesz piane, bez celu i potwierdzenia nie tylko w tej ,,rozmowie''.


avatar
Krukkk

11.09.2021 20:46

0

@30 Raptor202. Nieudolnie probujesz trzepac piane, ale jak widac dziecko @Davien 78 polknal haczyk.


avatar
Ocato

12.09.2021 01:07

0

Abstrahując od tego, jak bardzo Hamilton zjebał; jak bardzo świadczy o współczesnych bolidach to, że na Monzy, można być szybszym od kogoś, 18 okrążeń być mniej niż sekundę za nim i nie być w stanie wyprzedzić? Czekam na przyszłoroczne bolidy. Może one będą w stanie wyprzedzać się nawzajem.


avatar
hubertusss

12.09.2021 08:26

0

@56 nikt tak nie bije piany jak ty. Szukasz okazji by wylać swoje żale z przed tygodnia a potem masz pretensje.


avatar
zazuk

12.09.2021 11:35

0

Alfa Romeo, Giovinazzi P8, Kubica P18 :)


avatar
XandrasPL

12.09.2021 12:58

0

Świat, Einstein P1, zazuk P7 674 000 000


avatar
Glorafindel

12.09.2021 13:37

0

Rzygać się chce ile tu ameb ehhh. Zapowiada się dziś świetny wyścig. Musi się dziać bo to Hamilton musi gonić.


avatar
XandrasPL

12.09.2021 14:35

0

spytajcie się Raptora202 czy się prawie zesrał ze strachu, że Tictum mógłby wygrać wyścig w F2 po tylu incydentach?


avatar
berko

12.09.2021 15:48

0

Gdzie ten bezmózg Maksymilian chciał się tam zmieścić? Gdyby nie halo, Hamilton mógł mieć już skręcony kark


avatar
Mayhem

12.09.2021 15:48

0

Max, jesteś skończonym idiotą...


avatar
MarPOL_82

12.09.2021 15:49

0

Czekam na obrońców Maxa :) Crashtappen w pełnej formie :D Aaa i uprzedzam że nie jestem kibicem Lewisa.


avatar
MarPOL_82

12.09.2021 15:50

0

Gdyby nie Halo - Hamiltona już by nie było na tym świecie. Jak tam Maxiu ? okażesz szacunek czy jesteś zwykłym imbecylem ? :)


avatar
Cadanowa

12.09.2021 15:53

0

Wina Maxa


avatar
Ismael

12.09.2021 15:54

0

Maks +3 lub +5 w przyszłym wyścigu?


avatar
Davien 78

12.09.2021 16:09

0

Ciekawe czy Helmut będzie wracał koszty naprawy Mercowi. Tyle o tym wrzeszczał pi Silverstone. Zachowanie Maxia bez precedensu. Nawet nie podszedł zobaczyć czy Ham jest przytomny. Okazał szacunek.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu